Ste kdaj pomislili, da bi na roki nosili uro, vredno toliko kot vaš avtomobil ali še več? Obstajajo ljudje, ki jim za vrhunsko izdelane ročne ure priznanih znamk ni težko odšteti deset tisoč evrov ali več. Ženske, ki kupujejo drage ure, praviloma očarajo ročne ure prestižnih modnih blagovnih znamk, ki so, tako kot čevlji ali torbice višjega cenovnega razreda, izjemno prestižnega modnega videza, ki je lahko celo nekoliko ekstravaganten. Take ure delujejo kot kos nakita in so narejene iz dragih materialov, npr. iz zlata ali diamantov. Moški, ki kupujejo ročne ure višjega cenovnega ranga, se praviloma odločajo na podlagi njihovih tehničnih značilnosti. Lahko bi rekli, da je nakup ure zanje enako kot nakup avtomobila – ni pomembna samo njihova zunanjost, ampak tudi mojstrsko dovršena notranjost. No, roko na srce, pri tako dragih urah je mehanizem, ki je pri običajnih urah skrit v notranjosti, pogosto del zunanjosti ure, saj ga je moč videti navzven. Prav to pa je ena od stvari, ki takih uram daje čar in jih dela posebne.
Ljudje, ki se odločajo za nakup razkošne ročne ure, si ure praviloma ogledujejo dalj časa. Tudi po večurnem ogledovanju si lahko ne izberejo nobene. Kupijo tisto uro, nad katero se navdušijo – in pri tem jim lahko najbolj pomaga urar. Funkcija urarjev kot prodajalcev je ravno ta, da strankam čim bolje predstavijo značilnosti dragih ur in jih prepričajo v njihovo vrednost. Kupec bo za drago uro namreč odštel šestdeset tisoč evrov samo takrat, ko bo razumel, kakšno neprecenljivo vrednost nosi na roki in da je draga ura v resnici naložba. Mehanska ura je, poleg tega, da je statusni simbol, namreč večna – preživela bo številne generacije in postala del dediščine, ki se prenaša iz roda v rod. Glede na visoko ceno takih ur je za urarja povsem dovolj, da mu tedensko uspe prodati vsaj eno.